Algemene Voorwaarden

Wij repareren uw apparaat altijd zo snel mogelijk, meestal binnen 30-60 minuten, maar soms kan het voorkomen dat langer duurt door bijvoorbeeld een extra onderdeel wat nodig is, of een andere schade die erbij is gekomen. Wij houden u uiteraard altijd op de hoogte hierover.

In de reparatieprijzen zit het onderdeel, de installatie en de BTW.

Wij geven 6 maanden garantie op de vervangen onderdelen en reparatie. Defecten die ontstaan na reparatie of door gebruik vallen hier niet onder, bijvoorbeeld: krasschade, valschade, waterschade, buigschade, drukschade.

Als het nodig is een extra onderdeel te vervangen om de reparatie correct te kunnen uitvoeren, overleggen we dat eerst met u, inclusief de bijkomende kosten.

Als het niet mogelijk blijkt de reparatie uit te voeren, behouden wij het recht voor om uw apparaat ongerepareerd te retourneren.

Als uw apparaat nog onder de fabrieksgarantie valt, dan vervalt deze garantie bij reparatie.

We hebben volledige toegang nodig tot uw apparaat voor diagnose en testen. Daarom moeten de vergrendelingen zoals pincodes e.d. worden verwijderd of genoteerd op het aanmeldformulier.

Bij de meeste hardware reparaties zoals scherm/batterij, verliest u uw data niet. Maar om uw persoonlijke data zo goed mogelijk te beschermen, is het verstandig dat u vooraf zelf een back-up maakt. In sommige gevallen kan het nodig zijn uw apparaat volledig gereset moet worden naar de fabrieksinstellingen. Dan kunnen we helaas niet voorkomen dat uw data wordt gewist. Mobilworld is niet aansprakelijk voor het verlies van data.

We repareren uw apparaat met de grootst mogelijke zorgvuldigheid. Andere kapotte onderdelen die niet worden gerepareerd, kunnen meer beschadigd raken door reparatie. Hiervoor is Mobilworld niet aansprakelijk. Ook niet voor kleine krasjes die ontstaan omdat we met uw apparaat aan de slag zijn gegaan. We kunnen niet garanderen dat uw apparaat nog steeds volledig stof- en waterbestendig is na reparatie.

Indien u de gevraagde gegevens niet juist of volledig aanlevert, heeft Mobilworld het recht de aanmelding niet in behandeling te nemen of extra kosten in rekening te brengen. We zullen uiteraard eerst proberen de juiste gegevens te achterhalen, u zal hierdoor langer op uw apparaat moet wachten.

Bij het openmaken van het apparaat voor reparatie moet Mobilworld opgeplakte accessoires verwijderen die al op het scherm zijn geplakt. Helaas kunnen wij deze niet vervangen.

Indien blijkt dat het serienummer van het product voorkomt in een database van gestolen of vermiste producten, houden wij ons het recht voor het apparaat niet in behandeling te nemen.
Wij zijn gerechtigd de gemaakte (reparatie)kosten bij u 100% in rekening te brengen. Wij zijn verplicht melding te doen bij de Politie.

Reparaties langs brengen (met of zonder afspraak)
Betalen kan bij het inleveren van uw apparaat bij Mobilworld in Heusden-Zolder via PIN of contante betaling. Zonder betaling kunnen we uw apparaat niet repareren. Als u uw apparaat niet binnen 3 maanden komt ophalen gaan we ervan uit dat u afstand doet van uw apparaat en het eigendom overdraagt aan Mobilworld.

Via de post verzonden reparaties
Na ontvangst van uw apparaat controleren wij eerst of de ingevulde schade overeenkomt met de daadwerkelijke schade aan het apparaat. Hierna beginnen wij met de reparatie aan uw apparaat. Nadat dit klaar is, sturen wij u een betaal-link waarmee u kunt betalen via iDeal. Mocht de door u aangegeven schade niet overeenkomen met de daadwerkelijke schade aan het apparaat, is het mogelijk dat de totale reparatieprijs kan afwijken dan eerder bij u bekend. Als u niet binnen 3 maanden betaalt gaan we ervan uit dat u afstand doet van uw apparaat en het eigendom overdraagt aan Mobilworld .

Alleen als u betaalt voor 19.00 kunnen we uw gerepareerde apparaat dezelfde werkdag nog versturen via de post.

Uw apparaat dient voor verzending beschermd en veilig verpakt te zijn evenals gelabeld conform de eisen in de verzendinstructies. De verzendinstructies ontvangt u na aanmelding. Wij zijn niet aansprakelijk voor het kwijtraken van uw apparaat of schade die uw apparaat oploopt tijdens verzending.

Het verzendbewijs dat u ontvangt bij afgifte van uw apparaat bij een pakketshop (Bpost, GLS, DHL, UPS, DPD) bij u in de buurt dient u te bewaren tot u een ontvangstbevestiging van ons hebt ontvangen. Via dit verzendbewijs kunt u zelf uw pakketje volgen. Zodra wij de ontvangst bevestigen, is uw apparaat daadwerkelijk bij ons aangekomen.

Als plaats van levering geldt het adres dat u aan ons hebt doorgegeven. Wij zijn niet verantwoordelijk voor fouten in de levering, wanneer u deze gegevens niet juist hebt ingevuld.

Accessoires dienen niet meegestuurd te worden met de te repareren apparaat. Wij zijn niet aansprakelijk voor het verlies van deze accessoires. Vergeet dus niet uw hoesje, sim-kaart en eventuele geheugen-kaart te verwijderen.

Hoe wilt u verder gaan?
Voeg nog een repair toe

Of

* U kunt uw reparatiemethode later nog wijzigen

Winkelwagen
0
× WhatsApp direct